LOGO JA YRITYSILME
Yritysilme on yrityksen oma visuaalinen identiteetti. Se koostuu muutamista peruselementeistä, kuten logo, värit, typografia ja kuvamaailma. Nämä elementit toistuvat tunnistettavasti yrityksen kaikissa materiaaleissa ja kontaktipinnoissa.
Yritysilmeen avulla luodaan mielikuvia ja tunteita ja saadaan brändi erottumaan kilpailijoista.
Yritysilmeen luomiseen kannattaa panostaa. Kun sen kerralla laittaa kuntoon, ei sitä tarvitse seuraavaan 10-20 -vuoteen muuttaa. Laajempaan palveluuni kuuluu logo, fontti- ja värivalinnat, tarjouspohja, kuvamaailma ja käyntikorttipohja.
Kevyempi yritysilme on hyvä ratkaisu juuri aloittaneelle yritykselle. Palveluun kuuluu logon suunnittelun lisäksi sopivien fonttien sekä väripaletin valinta.
Logo näkyy nettisivuilla, sosiaalisessa mediassa, käyntikorteissa, lomakkeissa, bannereissa, ilmoituksissa ja kaikissa viestinnän ja markkinoinnin aineistoissa. Parhaimmillaan logo on yrityksesi näköinen, mieleenpainuva ja kilpailijoista erottuva.
Jos haluat logostasi animaation, sekin onnistuu. Animaatiota voit hyödyntää yritysesityksissä, mainonnassa tai vaikka sosiaalisessa mediassa. Kysy tarjousta.
Muuttuuko nykyinen logosi epätarkaksi sitä suurennettaessa? Päivitän sen skaalautuvaksi ja teen siitä aineistot, joita pystyt käyttämään jatkossa missä tahansa sitä tarvitaankin. Lopullinen hinta muovautuu, kun pääsen tutustumaan alkuperäiseen aineistoon.
Yrityksen visuaalisen ilmeen uudistaminen on aina suuri ja joskus kalliskin projekti. Muutoksen alle joutuvat kaikki kosketuspinnat aina tuotepinnoista käyntikortteihin saakka. 30-vuotta sitten tehty yritysilme ei välttämättä enää taivu nyky-yhteiskunnan vaateisiin. Joskus se on tehtävä, miksi ei aloiteta tänään?
JS Aviation on lentoyhtiö, joka operoi Joensuun ja Turun lentoasemilta käsin. Heidän logossaan tavaoittelin heidän valttikorttejaan eli nopeutta, arvokkuutta, toiminnan varmuutta sekä tuotevalikoiman monipuolisuutta.
Työnohjauksen valmentajan Anne Viitamäen logoon hain väreillä pastellimaisen hentoa tunnelmaa. Annen nimikirjaimista koostuvaa logoa täydentää toiminnan keskiö, eli ihminen.
Remontointiin ja uudisrakentamiseen keskittyvä RemonttiGuru halusi logoon hauskan ”raksamiehen” kuvitusta.
Kuntoutus Karppinen Oy:n palveluihin kuuluu mm. manuaalinen hoito, akupunktiohoito, klassinen hieronta ja kosmetologin palvelut. Logon keskiössä on selkäranka, jonka käsittelyyn heidän palvelunsa suurilta osin perustuu.